Cukierki reklamowe producentów sprzętu AGD

Cukierki reklamowe
Cukierki reklamowe

We współczesnym marketingu ogromną rolę odgrywają gadżety reklamowe, które są przedmiotami przyciągającymi uwagę klientów atrakcyjnym wyglądem i innymi walorami. Sam marketing zaś jest konieczny we wszystkich praktycznie branżach, co jest spowodowane rosnącą konkurencją i w związku z tym koniecznością walki o klienta. Dotyczy to także branży AGD. Producenci takiego sprzętu, których na polskim rynku działa coraz więcej, emitują m. in. gadżety reklamowe, o których wspomniano, a które mają tę zaletę, że można je dystrybuować na bardzo wiele różnych sposobów. Producenci sprzętu AGD mają nieco ułatwione zadanie, ponieważ sprzęt ten jest niezbędny w każdym domu, dlatego nie trzeba przekonywać klienta, że dany sprzęt jest mu potrzebny, a jedynie, że warto wybrać akurat naszą markę, a nie jakąkolwiek inną.

Omawiane gadżety, np. cukierki reklamowe, mogą być w tym bardzo pomocne. Dlaczego akurat cukierki? Ponieważ wśród bardzo wielu różnorodnych gadżetów są one bardzo zróżnicowane i co ważne, ich produkcja i dystrybucja jest bardzo tania i łatwa.

Jak w takim razie cukierki reklamowe mogą być dystrybuowane? Odbywa się to podobnie jak w przypadku wszystkich innych gadżetów, z tą jednak różnicą, że można ich rozdać o wiele więcej. Rozdawnictwo – najpopularniejsza metoda dystrybucji – odbywa się masowo. Każdy klient może być częstowany nie jednym, a kilkoma cukierkami. Aby spotkać jak najwięcej klientów, warto rozdawać cukierki w miejscach uczęszczanych przez dużą liczbę ludzi, jak np. centra handlowe, ruchliwe skrzyżowania, okolice dworców, itp. Poza rozdawaniem przypadkowym klientom, producenci sprzętu AGD mogą dystrybuować cukierki reklamowe także wśród osób, które skorzystają z oferty firmy zakupując konkretny produkt. Wówczas taki cukierek (lub cukierki) może być formą podziękowania czy nagrody.

Aby cukierki, o których mowa, były dobrymi gadżetami reklamowymi, muszą mieć nadrukowane na opakowaniu symbole danej firmy, czyli przede wszystkim logo marki, a także, ewentualnie, hasło czy slogan reklamowy.