W gadżetach zawsze znajduje się miejsce na logo czy nadruk. Nigdy nie decydujemy się na jego pominięcie, ponieważ spełnia bardzo istotną rolę promocyjną. Na nim pojawia się nazwa sklepu czy firmy. Można jeszcze wykonać nadruk w postaci loga działalności gospodarczej. Zdarzają się jeszcze promocje poprzez Kubki z nadrukiem, ukazujące promocję bądź dane kontaktowe. Na tej podstawie utrzymują się o wiele lepsze relacje odbiorców tych gadżetów z działalnością, która im je zapewnia.
Zależy przedsiębiorcom na tym, aby takie gadżety sprawiały coraz większe zadowolenie odbiorcom. Dlatego nie pozwalają sobie na to, aby taki nadruk przyczyniał się do zmniejszenia atrakcyjności całego gadżetu. Można to ukazać na przykładzie takich gadżetów, jak Kubki z nadrukiem. Gdyby reklamodawca zdecydował się na zakrycie całej powierzchni takiego gadżetu poprzez różne nadruki, mogłoby to być źle odebrane. Nie chcemy więc, aby nasi odbiorcy tych gadżetów zdecydowali się na ich wyrzucenie bądź nie zareagowanie na tą ofertę promocyjną.
Ma to na celu wyznaczenie projektu nadruku, który będzie im odpowiadał. Informują o tym agencje reklamowe, które przedstawiają swoje projekty w tym kierunku. Uwzględniają jednak oczekiwania danej firmy, przedsiębiorstwa. Ma to na celu stworzenie nadruku, który będzie zachęcał do nawiązywania kontaktu z taką działalnością. Na samym początku powinno dochodzić do promocji przez Kubki z nadrukiem, jej samej marki, która zaczyna być o wiele lepiej rozpoznawalna na rynku gospodarczym.
Można starać się o jej promocje poprzez różne kampanie promocyjne, w sieci. Wtedy internauci przekonują się, jak wiele są w stanie zyskać, jeśli ofetę takiej firmy polecą swoim znajomym i krewnym. O takiej promocji warto jest informować poprzez portale społecznościowe. Wtedy łatwiej jest zachęcić do współpracy tych użytkowników, którzy są szczególnie zainteresowani tą ofertę. Mogą wtedy posiadać o wiele większe możliwości w tworzeniu skutecznej promocji tej działalności firmy czy sklepu.